17 Eylül 2011 Cumartesi

Asrın Aşk Şiiri


Yaşanılanları Kontrol-S ile kaydedip, 

Kontrol-Z ile geri yaşıyorum 
Ben sevdamı download edip masaüstüne alıyorum. 
En çokta ekranı kapladığın o anı özlüyorum 


Italik yürüyüşlüm, Bold bakışlı sevdiğim... 
Öyle bir halt yedim ki, sakın affetme beni 





Simge durumuna küçült, saatlerce beklet beni 

Tüm sistemlerimi çökert, Ziple sıkıştır ve parçala 
Alt F4 ile kapat, Shift ile değiştir beni 
Kedinin mousela oynadığı gibi oyna, 
Manzaralı mouse pedinde gezdir beni 
Yeni bir pencere açalım ve unutalım her şeyi
Geri dönüşüm kutusuna gönderelim maziyi 
Kısa yol oluştur fazla bekletme bu seveni 
En çok Flash Animasyonlu halini özlüyorum 
PC görünüşlü, Mac duruşlu sevdiğim 
Kalpten kalbe bağlantım bağlantısı yapılır 


Kapanır kapılar, ağa oturum açılır 
Sevdamız monitöre saniyelerle yazılır 
Disconnect olursam beni yine arar mısın? 
Masaüstünde bulamazsan belgelerime bakar mısın? 
Yokluğunda erişim paketi teselli olmasa da 


Değişiklikleri kaydedip, yeniden bağlanır mısın?

Hiç yorum yok: